اسد 12, 1400 11:53 Asia/Kabul
  • رئیسی : توجه به رهنمودهای امام و رهبری منجر به پیشرفت و اقتدار ایران شد
    رئیسی : توجه به رهنمودهای امام و رهبری منجر به پیشرفت و اقتدار ایران شد

رئیس جمهوری جدید جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: توجه به رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی منجر به پیشرفت و اقتدار شد.

به گزارش رادیو دری؛ "سید ابراهیم رییسی" رییس جمهوری جدید ایران روز سه شنبه در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت: خورشید تابناک مردم سالاری دینی بیش از 40 سال پیش در این سرزمین با هدایت امام خمینی ( ره )  بزرگوار و عظیم الشان و با همت والای مردم بزرگ و وظیفه شناس طلوع کرد.

رییس جمهوری جدید اسلامی ایران با اشاره به اینکه دولتمردان و مسوولان و مردم در این 40 سال در مسیر تحقق مردم سالاری بسیار تلاش کردند و افزود: در این 40 سال آنجایی که توجه به رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی و سیاست های نظام شد، حوزه پیشرفت، اقتدار و ارتقا بود.

رییسی افزود: مدل حکمرانی نوینی به عالم عرضه شد و در این مدل حکمرانی نو، امر دین در کنار دنیا، امر علم در کنار اخلاق، امر عدالت در کنار پیشرفت، امر عزت در کنار رفاه به عالم عرضه شد.

او اظهار کرد : مساله کسری بودجه، مساله ثبات بازار بورس، کنترل گرانی و تورم، مساله کرونا و مسایل دیگری که شناخته شده و راهکارهای آن هم اندیشیده شده است. 

رییس جمهوری جدید ایران گفت: به دنبال رفع تحریم ها خواهیم بود ولی سفره مردم را به بیگانگان گره نخواهم زد.

سید ابراهیم رییسی با تنفیذ رهبر معظم انقلاب رییس جمهوری ایران شد

 

کلیدواژه