جوزا 14, 1396 20:55 Asia/Kabul
  •  رهبر معظم انقلاب : انقلاب اسلامی ،بزرگترین هنر امام خمینی (ره) بود

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند : دست دشمنان در کشورهای منطقه ، جنگ های نیابتی به راه انداخته است.

«حضرت آیت الله خامنه ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه در مراسم بیست و هشتمین  سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد مطهر آن امام راحل، تصریح کردند: حضور عربستان در بحرین غیرمنطقی است، چرا باید کشور بیگانه در این کشور نیروی نظامی وارد کند و بخواهد اراده خود را تحمیل کند که نتیجه آن باعث روسیاهی است.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند : عربستان حتی اگر با رشوه چند میلیاردی بخواهد آمریکا را با خود همراه کند به نتیجه نخواهد رسید و در مقابل مردم یمن پیروز نخواهد شد.

ایشان با اشاره به توطئه دشمنان در به راه انداختن جنگ های نیابتی در کشورهای منطقه خاطر نشان کردند : امروز گروه ترویستی داعش از محل ولادت خود یعنی سوریه و عراق رانده شده و به سمت سایر کشورها مانند افغانستان، پاکستان و حتی فیلیپین و اروپا می رود، این آتشی است که خودشان برافروختند و دامن خودشان را گرفته است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه بیاناتشان ، نام و یاد امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را با نام انقلاب گره خورده‌ دانستند و خاطر نشان کردند: این دو از یکدیگر جداشدنی نیستند و انقلاب اسلامی بزرگترین هنر امام خمینی (ره) بود. 

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران تاکید کردند : ببینید وقاحت دشمن تا کجاست، رئیس‌جمهوری آمریکا در یک نظام قبیله‌ای و منحط محض ، رقص شمشیر می‌کند و از رای ۴۰ میلیونی ملت ایران ایراد می‌گیرد.

 

کلیدواژه