جوزا 31, 1396 14:07 Asia/Kabul
  •  روحانی : روز جهانی قدس روز احیای مسئله فلسطین است

رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران، اختلافات منطقه و جهان اسلام را به نفع صهیونیسم و تروریسم دانست و تاکید کرد: برای مهار صهیونیسم و تروریسم در منطقه باید وحدت جهان اسلام تقویت شود.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با دعوت از همه مردم ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود : مسئله فلسطین را نمی توان به هیچ عنوان فراموش کرد؛ گرچه صهیونیست ها در سال های اخیر با ترویج تروریسم در منطقه به دنبال این بودند که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود.

روحانی، با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس روز احیای مسئله فلسطین است، تصریح کرد: روز قدس به معنای حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ایستادگی در برابر ظلم، رفع اختلافات در جهان اسلام و هم به معنای مبارزه قاطع با تروریسم و پاسخ به مداخله های قدرت های بزرگ بویژه آمریکا در منطقه است. 

وی، با بیان اینکه موضوع تروریسم منطقه و جهان را نگران کرده است، اظهار کرد: بی تردید اختلاف میان کشورهای منطقه و جهان اسلام در نهایت به نفع صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب است.

رئیس قوه مجریه ایران، مبارزه با تروریسم را به ضرر صهیونیست ها و به نفع جهان اسلام دانست و افزود: ایران به عنوان یک هدف اصلی برای صلح و ثبات منطقه به همه ملت هایی که با تروریسم مبارزه می کنند، کمک کرده است و از آنان حمایت می کند.

رئیس جمهوری ایران تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به تروریست ها و اربابانشان در منطقه اجازه نخواهد داد، تا فعالیت های تروریستی را به داخل ایران بکشانند.

 

کلیدواژه