جوزا 12, 1397 11:26 Asia/Kabul
  • نیروی انتظامی ایران: روز قدس؛ روز وحدت آزادی خواهان جهان است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه‌ای، این روز را روز وحدت آزادی خواهان جهان و اعلام خشم و انزجار از جنایات صهیونیست ها و حامیانش عنوان کرد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شده است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاستهای نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

امسال 18 جوزا برابر با 23 رمضان روز جهانی قدس است.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری صدا و سیما؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این اطلاعیه با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس می افزاید: این حرکت غاصبانه انزجار و خشم ملت فلسطین و همه آزادی خواهان جهان را در پی داشت که پاسخ اعتراضات بحق ملت فلسطین با کشتار وحشیانه همراه بود.

نیروی انتظامی ایران با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در قبال کشتار ملت فلسطین به دست صهیونیست ها تصریح کرد: مجامع و محافل بین‌المللی که برای اعدام جنایتکاران و قاچاقچیان مواد مخدر بیانیه صادر می‌کنند، در برابر قتل عام کودکان و زنان بی دفاع و بی‌پناه فلسطین نه تنها واکنشی نشان نمی دهند، بلکه سکوت محض هم اختیار کرده اند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ناآرامی‌ و خشونت‌های منطقه غرب آسیا را نتیجه پیوند تکفیری‌ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی و اشغال سرزمین های اسلامی عنوان کرد و اعلام حمایت جهان اسلام، تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان از ملت مظلوم فلسطین را ضروری دانست.

کلیدواژه