دلو 25, 1397 15:38 Asia/Kabul
  • رهبر معظم انقلاب شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب اسلامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ،حضرت آیت الله خامنه ای روز پنجشنبه در پیامی تصریح کردند: دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ تروریست های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: ارتباط عاملان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.
ایشان تأکید کردند: دستگاههای مسوول با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمانهای جاسوسی برخی کشورها مسلّم است، موضوع را با جدیت دنبال کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای همچنین به خانواده‌ و بازماندگان شهیدان این حمله تروریستی و خانواده‌ بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک گفتند و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدا و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت کردند.
چهارشنبه‌شب یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفر زخمی شدند.
گروهک تروریستی "جیش الظلم" که مورد حمایت برخی کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان است در بیانیه ای مسوولیت این جنایت را بر عهده گرفت.

کلیدواژه