دلو 23, 1398 09:27 Asia/Kabul
  • پیام تبریک اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

"اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ایشان و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری تسنیم، "اسماعیل هنیه" در این پیام همچنین از مواضع اصولی ایران در قبال مساله فلسطین و حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت و مقاومت فلسطین قدردانی کرد و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون را برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیشرفت و شکوفایی هرچه بیشتر را برای جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران خواستار شد.

انقلاب اسلامی ایران، 11 فوریه 1979 (22 بهمن 1357) به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

مردم سراسر ایران اسلامی امروز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانند گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، یک‌بار دیگر با آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

حضور میلیونی و پرشور مردم ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و حماسه آفرینی دوباره آنها، بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه و جهان داشت.

مردم ایران در این راهپیمایی باشکوه، طرح آمریکایی "معامله قرن" را محکوم و تاکید کردند، این طرح ضد فلسطینی با مقاومت مسلمانان و آزادیخواهان جهان به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد.

مردم و مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده‌اند، ایران در کنار ملت مظلوم فلسطین و مقاومت قهرمان در باریکه غزه ایستاده و خواهد ایستاد.

کلیدواژه