سرطان 23, 1400 14:15 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی فلسطین: عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت و جنایت است
    جهاد اسلامی فلسطین: عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت و جنایت است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد ، عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی خیانت و جنایت است ،حال هر چقدر سازش‌کنندگان دنبال انکار حقیقت باشند.

سفارت امارات متحده عربی در فلسطین اشغالی امروز چهارشنبه، به طور رسمی و با حضور مقامات سیاسی و نظامی ابوظبی واسراییل آغاز به کار کرد.

به گزارش  المیادین؛ جنبش جهاد اسلامی فلسطین درواکنش به افتتاح رسمی سفارت امارات در اسراییل با صدور بیانیه ای اعلام کرد، تاریخ، این واقعه را ثبت خواهد کرد که حکام امارات همزمان با جنایات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین سفارت خود را در  اراضی اشغالی افتتاح کردند.

جهاد اسلامی فلسطین دراین بیانیه افزود، سفارت امارات احتمالاً بر ویرانه های منزل فلسطینی یا اراضی متعلق به خانواده ای فلسطینی که در فاجعه اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸ آواره شده بنا شده است.

پیش از این نیز «عباس زکی» عضو ارشد جنبش فتح فلسطین با اشاره به این  که امارات به چند هزار صهیونیست تابعیت اماراتی داده، خواستار اخراج این کشور از اتحادیه عرب شد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی ۲۳ اوت سال گذشته میلادی توافق نامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا کردند.

جهاد اسلامی: آمریکا و اسرائیل بدانند مقاومت آماده مقابله با هر توطئه جدیدی است

کلیدواژه