مرداد ۱۲, ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶ Asia/Dushanbe
  • رئیسی : توجه به رهنمودهای امام خمینی ( ره ) و رهبری منجر به پیشرفت و اقتدار شد

رئیس جمهوری جدید ایران، تاکید کرد توجه به رهنمودهای امام خمینی ( ره ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، منجر به پیشرفت و اقتدار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، " سید ابراهیم رئیسی " رئیس جمهوری جدید ایران روز سه شنبه در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اسلامی ایران گفت : خورشید تابناک مردم سالاری دینی بیش از 40 سال پیش در این سرزمین با هدایت امام خمینی ( ره )  بزرگوار و عظیم الشان  و با همت والای مردم بزرگ و وظیفه شناس طلوع کرد.

رئیس جمهوری جدید ایران  با اشاره به اینکه دولتمردان و مسئولان و مردم در این 40 سال در جهت تحقق مردم سالاری بسیار تلاش کردند افزود: در این 40 سال آنجایی که توجه به رهنمودهای امام خمینی ( ره )  و  رهبرمعظم انقلاب اسلامی  و سیاست های نظام شد، حوزه پیشرفت ، اقتدار و ارتقا بود.

رئیسی افزود : مدل حکمرانی نوینی به عالم عرضه شد و در این مدل حکمرانی نو، امر دین در کنار دنیا، امر علم در کنار اخلاق، امر عدالت در کنار پیشرفت، امر عزت در کنار رفاه، به عالم عرضه شد.
رئیسی تصریح کرد : مسئله کسر بودجه، مسئله ثبات بازار بورس، کنترل گرانی و تورم، مسئله کرونا و مسائل دیگری که شناخته شده و راهکارهای آن هم اندیشیده شده است. 

رئیس جمهوری جدید ایران خاطرنشان کرد : به دنبال رفع تحریم ها خواهیم بود ولی سفره مردم را به بیگانگان گره نخواهم زد.

 

بیشتر بخوانید:

کلیدواژه