بهمن ۲۵, ۱۳۹۸ ۱۸:۴۰ Asia/Dushanbe
  • تغییرات کادری درمعاونت  نخست وزیری و دادستانی تاجیکستان

رییس جمهوری تاجیکستان در فرمانهایی چندین تغییرکادری درحکومت این کشور پدید آورد و با مسوولان تازه منصوب شده نیز دیدار کرد.

به گزارش رادیو تاجیکی صدای خراسان به نقل از دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری تاجیکستان ، براساس فرمانهای امام علی رحمان دومعاون نخست وزیر، سه معاون دادستان کل تاجیکستان، رییس کمیته دولتی حفظ محیط زیست، معاونان وزیر کشاورزی، معاونان رییس کمیته دولتی مدیریت اموال و سرمایه گزاری،  دادستان شهردوشنبه و تعدادی دادستانهای چند نواحی این کشورازسمت هایشان برکناروافراد دیگری جایگزین آنان شده اند.

دولت شاه گل محمد زاده و شیرین عصمت الله زاده دو معاون جدید نخست وزیرتاجیکستان می باشند که با فرمانهای امام علی رحمان به این سمت منصوب شده اند.

همچنین عبد الغفارحکمت الله زاده، دلشلد طلبک زاده وعبد الرحیم رحیم زاده به عنوان معاونان جدید دادستان کل تاجیکستان فعالیت خود را آغازخواهند کرد. براساس فرمانهای دیگرامام علی رحمان، دادستانهای شرهایدوشنبه و بوستان، نواحی حصار، تورسون زاده، جباررسول اف، عینی، یاوان، قبادیان و مومن آباد ازسمتهایشان برکاروافراد دیکری به این مقام منصوب شده اند.

امام‌علی رحمان رییس جمهوری تاجیکستان ضمن دیدار با مسوولان تازه منصوب شده در این ادارات از آنان خواست به وظایفی که بردوش آنها گذاشته شده صادقانه عمل کنند و برای آنها توفیق درخدمت دولتی آرزوکرد.

 

کلیدواژه