ثور 31, 1402 08:58 Asia/Kabul

پنج پروژه انکشافی به ارزش بیش از ۲۷۰ هزار دلار در ولایت کندز به بهره برداری سپرده شد.

به گزارش عبدالسمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، پس از افزایش نگرانی‌ها مبنی بر خرابی جاده های داخل شهر کندز در زمستان سال گذشته اکنون شهرداری این ولایت پنج پروژه سرک سازی را که شامل کانکریت ریزی جاده های فرعی در پنج ناحیه این شهر می‌شود، افتتاح و به بهره‌برداری سپرده است.

مولوی گل محمد الیاس شهردار کندز در جریان افتتاح این پروژه‌ها گفت: در نظر دارند تا در سال روان خورشیدی براساس اصل انکشاف متوازن برای ساخت بسیاری از سرک های خامه شهر کندز به شکل پخته و اساسی اقدام نمایند.

به گفته او اکنون کار پنج پروژه عام‌المنفعه در داخل شهر به پایان رسیده و آماده بکارگیری می‌باشد.

او افزود: این پروژه‌ها شامل کانکریت ریزی جاده‌ها در پنج ناحیه شهر است که طول مجموعی آن ۲۳۰۵ متر می‌باشد و طی سه ماه به هزینه ۲۷۴ هزار دلار ساخته شده که هزینه ساخت آن از سوی دفتر پروژوی سازمان ملل متحد(UNOPS) یونف پرداخت گردیده است.

در گذشته بسیاری از باشندگان کندز از خرابی و مشکلات جاده های داخل شهر شکایت داشتند و در فصل سرما به دلیل افزایش آب و گِل عبور و مرور برای باشندگان این مناطق دشوار می‌گردید که اکنون این نگرانی‌ها کماکان در حال مرفوع شدن است.

باشندگان کندز از تطبیق این پروژه ها استقبال می‌کنند و می‌گویند در گذشته مردم هنگام عبور و مرور با مشکلات زیادی روبرو بودند و حال بی هیچ درد سری می‌توانند در هر فصل از این جاده ها کار بگیرند.

بهره برداری از دهها پروژه عام المنفعه در ولایت بلخ+ صوت

کلیدواژه