ثور 29, 1402 14:53 Asia/Kabul
  • موفقیت‌های ایران علت اصلی جنگ ترکیبی و فشارهای همه جانبه دشمنان است
    موفقیت‌های ایران علت اصلی جنگ ترکیبی و فشارهای همه جانبه دشمنان است

خطیب نماز جمعه تهران موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران را علت اصلی جنگ ترکیبی و فشارهای همه جانبه دشمنان دانست.

به گزارش رادیو دری، حجت الاسلام «کاظم صدیقی» خطیب نماز جمعه افزود: دشمن برای ناامید کردن مردم و جنگ روانی با همه امکانات به میدان آمده ولی با این حال ملت شجاع ایران در میدان مبارزه با دشمن همچنان ایستاده است.

حجت الاسلام صدیقی گفت: در میان سختی‌ها و حجم سنگین تبلیغات دشمنان، ملت ایران با ثبات قدم در حفظ دستاورد های خون شهیدان و اطاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی مصمم است و برپایی نماز پرشکوه عید فطر و راهپیمایی روز جهانی قدس و حماسه بی سابقه ۲۲ بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار آفرینی می کند.

خطیب  نماز جمعه تهران تصریح کرد: مردم ایران در ۴۳ سال پس از  پیروزی انقلاب اسلامی با همه توطئه‌ها و با همه نفوذها و سختی‌های دشمنان مقابله کردند و مردانه ایستادند.

حجت‌الاسلام صدیقی همچنین با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، ایشان را شخصیتی بی نظیر توصیف کرد و با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز دختر گفت: این نامگذاری نشان می دهد همانطور که روز پدر و مادر شأن و جایگاه ویژه‌ای در ایران اسلامی دارد، نظام جمهوری اسلامی نیز اهمیت خاصی برای دختران منظور کرده است.

 

کلیدواژه