حاجیبابایی: عبور از تنگه هرمز، فقط با در نظر گرفتن حقوق ملت ایران است
-
حمیدرضا حاجیبابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران
پارستودی- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: عبور از تنگه هرمز بدون در نظر گرفتن حقوق ملت ایران امکانپذیر نیست.
به گزارش پارستودی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، حمیدرضا حاجیبابایی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ایران شامگاه دوشنبه در تجمع بزرگ و پرشور مردم انقلابی شهر ملارد استان تهران گفت: مگر کسی تردیدی دارد که تنگه هرمز حق مسلم ملت بزرگ ایران است؟ آمریکای جنایتکار باید بداند عبور از این تنگه بدون در نظر گرفتن حقوق ملت ایران امکانپذیر نیست.
حاجیبابایی خاطرنشان کرد: غنیسازی اورانیوم و فناوری هستهای هم حق مسلم ملت ایران است و هیچکس قدرت عبور از این حق مسلم و قانونی ملت ایران را ندارد.
وی همچنین با تأکید بر اینکه دشمنان در جنگهای 12 روزه و 40 روزه علیه ایران با هدف ضربه زدن به مردم، جمهوری اسلامی و تمامیت ایران وارد میدان شدند، گفت: ایستادگی و انسجام ۹۰ میلیون ایرانی نقشه آنها را خنثی کرد.
am