בקאי : אמריקה עצמה זקוקה לצדקה כדי לפתור את בעיית הרעב
פארס טודיי - דובר משרד החוץ האיראני כתב ברשת X : אמריקה עצמה זקוקה נואשות לצדקה ותרומה כדי לפתור את בעיית הרעב.
על פי פארס טודיי, תוך ציטוט סוכנות השידור האיראנית, אסמאעיל בקאי , דובר משרד החוץ האיראני, כתב ברשת X על מצב הרעב בארצות הברית כי : אמריקה עצמה זקוקה נואשות לצדקה ותרומה כדי לפתור את בעיית הרעב.
על פי דו"ח שירות החינוך העולמי לרעב, "בארצות הברית, יותר מ-47 מיליון בני אדם, כולל אחד מכל חמישה ילדים, אינם מסוגלים לגשת למזון מספיק לחיים בריאים. מאז 2020, מספר האנשים המתמודדים עם חוסר ביטחון תזונתי גדל ב-4.2 מיליון."
על פי דו"ח " Feeding America ", "ארבעים ושבעה מיליון אמריקאים סובלים מחוסר ביטחון תזונתי - והם נאבקים מדי יום באתגר הרעב ובהשלכותיו הבריאותיות והחברתיות."
בקאי הוסיף: החדשות הטובות הן כמובן שהפקידים האמריקאים לא יצטרכו עוד לראות סטטיסטיקות לא נעימות כאלה במשך זמן מה, כי לאחר 30 שנה של דיווח שנתי רציף על מצב חוסר הביטחון התזונתי והרעב בארצות הברית, משרד החקלאות של ארצות הברית (USDA) הפסיק בשקט להפיק דוח זה בספטמבר 2024... וכך, בעיית הרעב באמריקה נפתרה כבר כמעט שנתיים!
MKS