נתניהו התקשר לנשיא הרוסי ולדימיר פוטין
אוג 24, 2016 02:38 UTC
ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו התקשר אתמול (שלישי) לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין – כך נמסר בהודעת הקרמלין.
לפי ההודעה, השניים שוחחו בתהליך השלום במזרח התיכון וסוגיות אזוריות נוספות. "השניים שיתפו את דעותיהם בנוגע לתהליך השלום והתפתחויות דחופות במצב באזור. הם הסכימו לשמור על הקשר ברמות שונות".
תגיות