חזבאללה לבנון : ננפץ את התוכנית הישראלית-אמריקאית
פארס טודיי - מזכ"ל חזבאללה בלבנון אמר בנאום לרגל יום העשורא: ננפץ את התוכנית הישראלית-אמריקאית.
על פי פארס טודיי, בציטוט תאגיד השידור האיראני, שייח' נעים קאסם, מזכ"ל חזבאללה בלבנון, אמר בנאום לרגל יום העשורא, כי העשורא היא סמל להיסטוריה של הקרבה ומסירות. היא גיוס אמיתי ומהפכני שמשנה את המשוואות ומפיל את הרודנים. השנה, היינו עדים לטקס העשורא המפואר ביותר ולהשתתפות הרחבה של העם למרות העקירה, הכאב, האובדן והבעיות. אמון החללים, הוותיקים והאסירים מוטל על כתפינו ואנחנו נגן על מה שהקריבו למענו.
ננפץ את התוכנית הישראלית-אמריקאית
שייח' נעים קאסם הוסיף: אור כרבלא מתפשט והחופש בדרך. עמדנו בפני מלחמה שמטרתה לחסל את חזבאללה, תומכיו ואזרחיו בלבנון. ישראל מבקשת לכבוש את לבנון במסגרת תוכנית "ישראל הגדולה", וההתקוממות נוצרה בתגובה לתוקפנות ולכיבוש.
הוא אמר: התוקפנות המשותפת של ישראל וארצות הברית מהיבשה, הים והאוויר נגד האזרחים הייתה מלחמה גדולה וניסיון לחסל אותנו, אך העם הלבנוני הצליח לעצור את התוקפנות הזו ולהשיג הישג גדול עם התקוממות. ניפצנו את התוכנית הישראלית-אמריקאית ונכנסנו לשלב חדש.
יש להשתמש בהבנה בין איראן לארה"ב לחיזוק הריבונות הלבנונית.
מזכ"ל חיזבאללה הוסיף: "אנו מדגישים את הצורך לנסות לבנות את המדינה ולהביא פתרון למצב הכלכלי, לכספי המפקידים והשיקום. בשלב שלאחר נסיגת ישראל, נבחן יחד את אסטרטגיית הביטחון הלאומי המקיפה. עלינו להשתמש בהבנה בין איראן לארצות הברית לחיזוק הריבונות הלבנונית".
MKS