Bakıri: İran ordusu askeri yeteneklerini arttırdı
İran genel kurmay başkanı tuğgeneral Muhammed Bakıri, İran ordusunun devrimci ve köklü bir girişimle, askeri hazırlıklarını, yeteneklerini ve manevi eğitim seviyesini arttırdığını söyledi.
Bakıri, 18 nisan 'Ordu Günü' münasebetiyle yaptığı açıklamada, İran ordusu ve İran'ın diğer askeri birimlerinin İran'ın yeminli düşmanlarına ve bölgede buhran çıkaran güçler ile tehditler karşısında, askeri alanda yeteneklerini arttırmaktan başka bir şey beklenemeyeceğini zira bundan dolayı da İran ordusu ve diğer silahlı birimlerin, düşmanların her türlü girişimine caydırıcı amaçlı olarak askeri ve savunma alanındaki yeteneklerini arttırdığını ve asla gaflete düşmeyeceğini söyledi.
İranlı askeri yetkili, İran İslam cumhuriyeti düşmanlarının askeri tehditlerinin hala devam ettiğini ama bugün bu tehditlerin geçmişe göre farklı olduğunu da belirterek, İran ordusu ve diğer silahlı birimlerin günün şartları ve teknolojisine göre uygun cevap vermeyi gündemine aldığını söyledi.
Bugün hicri şemsi 29 ferverdin, (18 nisan) İran ordusu günüdür.