Şentop, yarın Azerbaycan'a gidiyor
Temmuz 26, 2021 06:18 Europe/Istanbul
TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Azerbaycan-Pakistan-Türkiye Üçlü Parlamento Başkanları Birinci Toplantısı'na katılmak üzere yarın Azerbaycan'a gidecek.
Azerbaycan'ın başkenti Bakü'deki toplantı 27 Temmuz Salı günü gerçekleştirilecek. Toplantıda "Bakü Beyannamesi" imza töreni yapılacak.
Toplantı öncesinde TBMM Başkanı Mustafa Şentop ve diğer parlamento başkanları Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev tarafından kabul edilecek.
Şentop, 28 Temmuz Çarşamba günü de Azerbaycan Dışişleri Bakanı Jeyhun Bayramov ile görüşecek.
Etiketler