Siyonist Medya: ABD-İran Anlaşması Denklemi Değiştirdi; Yalnız Bırakıldık
Pars Today - İşgal altındaki topraklardaki medya ve siyasi çevreler, ABD-İran anlaşmasının sonuçlarına ilişkin artan endişeleri bildiriyor; bu rejimin bazı yerli gözlemcilerinin bakış açısına göre, bu değerlendirmeler İsrail'in bölgesel konumunun zayıfladığını ve son gelişmelerden sonra yeni gerçekliklerin oluştuğunu gösteriyor.
Pars Today'e göre, Haaretz gazetesi bir haberinde, ABD-İran anlaşmasından sonra ilk çatlak belirtilerinin ortaya çıktığını ve bu anlaşmanın Siyonist rejimin talepleri dikkate alınmadan ilerlediğini duyurdu. Gazete ayrıca, Gazze savaşıyla ilgili gelişmelerin Siyonist rejimin küresel görünümünü etkilediğini ve askeri eylemlerin, hedefli operasyonların ve uluslararası kurallara ve standartlara saygısızlığın devam etmesinin siyasi ve uluslararası sonuçlar doğurabileceğini bildirdi.
Bu arada, Zaman internet sitesi de bir analizinde, İran'ın bu süreçte Amerika Birleşik Devletleri ve Siyonist rejime karşı üstün bir konum elde etmeyi başardığını ve rejimin mevcut durumunun daha da zorlaştığını yazdı.
Ayrıca, son trendlere atıfta bulunan Siyonist Kanal 13'ün bir muhabiri, Amerikalıların bakış açısından İran ile savaşın ve Lübnan'daki çatışmaların sona erdiğini, bu arada Siyonist rejim içinde siyasi izolasyon duygusunun arttığını belirtti.