Çin'de Asya Radyo-Televizyonlar Oturumu
14. Asya Radyo-Televizyonları Oturumu bugün Çin'in doğusunda yer alan Cing-Dao şehrinde İran heyetinin de katılımıyla çalışmasına başladı.
İRNA'nın verdiği habere göre oturuma katılan ülkelerin radyo televizyon yetkilileri radyo televizyonlarının geliştirilmesiyle ilgili kendi teklif ve programlarını sunacaklar.
14. Asya Radyo-Televizyonları Oturumunda, çevre sağlığı, iklim değişikliği, doğal kaynaklar, ekonomik meseleler ve uluslararası ve bölgesel sorunlar gibi bir çok konu masaya yatırılarak görüşülecektir.
Asya Medya Geliştirme Kuruluşu 1977 yılında kurulmuş ve bu kuruluşun asıl amacı ortak eğitimler aracılığı ile üye ülkelerin kalkınmasına katkıda bulunmaktır. İran Radyo-Televizyon Kurumu da 1992 yılında bu birliğe üye olmuştur.