İran ve Güney Afrika Enerji Alanında İşbirliğini Geliştirmeyi Hedefliyor
Pars Today - İran Petrol Bakanı, Güney Afrika Enerji ve Enerji Bakanı ile yaptığı görüşmede ikili enerji işbirliğinin geliştirilmesini ele aldı.
İRİB'e atıfta bulunan Pars Today'e göre, İran Petrol Bakanı Mohsen Paknejad, Perşembe günü 11. BRICS Petrol ve Enerji Bakanları Toplantısı'nın oturum aralarında Güney Afrika Enerji ve Enerji Bakanı Kgosientsho Ramokgopa ile bir araya gelerek ikili işbirliğinin geliştirilmesinin önemini vurguladı.
Çarşamba günü Petrol Bakanı, Hindistan Enerji, Konut ve Şehir İşleri Bakanı Shri Manohar Lal ile yaptığı görüşmede de Tahran ve Yeni Delhi arasındaki ekonomik ve enerji alanlarındaki ilişkilerin geliştirilmesinin önemini vurguladı.
BRICS üyesi ülkelerin petrol ve enerji bakanlarının 11. toplantısı 25 ve 26 Haziran (25 ve 26 Temmuz) tarihlerinde Hindistan'ın Gurugram şehrinde yapılacak.