مهاجران افغانستانی برای بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند
(last modified 1395-07-15T13:52:04+00:00 )
میزان 15, 1395 18:22 Asia/Kabul
  • مهاجران افغانستانی برای بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ایران اعلام کرد که مهاجران افغانستانی و عراقی برای ثبت نام بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولتی مراجعه کنند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پناهندگان افغانستانی و عراقی جهت ثبت نام در بیمه سلامت به دفاتر پیشخوان دولت، باجه بیمه سلامت مراجعه نموده و نسبت به تهیه دفترچه بیمه خود اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس،همچنین پناهندگان آسیب پذیر، بیماران خاص و اعضاء خانواده بیماران خاص از پرداخت حق بیمه معاف هستند و فقط می‌بایست هزینه چاپ هر دفترچه بیمه برای هر فرد بالغ بر ۴۵،۰۰۰ ریال پرداخت نمایند.

مهاجران این دو کشور باید برای هر یک از اعضاء خانواده مبلغ ۱،۸۹۴،۴۵۰ ریال حق بیمه و ۴۵،۰۰۰ ریال هزینه چاپ دفترچه پرداخت نمایند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران عنوان کرد: داشتن کارت آمایش 10، 11، کارت هویت و یا برگ تردد معتبر، کارت بانکی برای پرداخت هزینه‌ها در محل ثبت نام و یا رسید بانکی پرداخت هزینه‌ها به مبلغ مندرج در جدول بالا، یک قطعه عکس سه در چهار و گواهی صادره از سوی پزشک متعهد بیمه سلامت برای بیماران خاص از جمله مدارک لازم برای ثبت نام بیمه سلامت می‌باشد.

کلیدواژه