جدی 13, 1399 09:31 Asia/Kabul
  • تقدیر از رشادت های سردار دلها و قهرمان مبارزه با تررویسم در غرب کابل
    تقدیر از رشادت های سردار دلها و قهرمان مبارزه با تررویسم در غرب کابل

محفلی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی از سوی مجمع فرهنگی جوانان غرب کابل برگزار شد.

به گزارش رادیو دری ،  سید صادق عادلی یکی از سخنرانان در این محفل  سردار شهید قاسم  سلیمانی  را حامی مستضعفین جهان و سد شکست‌ناپذیر در برابر توطئه های استکبار جهانی دانست .

سید صادق عادلی افزود ترامپ با اقدام وحشیانه خود در ترور فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم  تصورمی کرد نام او در جهان برای همیشه جاودان خواهد بود ولی نمی دانست  که منفور جهان و شهید سردار قاسم سلیمانی محبوب دلها خواهد شد .

احمد شاه کاظمی، از دیگر سخنرانان این محفل نیز گفت غرب به خصوص امریکای جنایتکار که قهرمان مبارزه با تروریسم را هدف حمله ناجوانمردانه قرار داد، در رویای آن بود که با حذف فیزیکی سردار دلها اندیشه او هم به فراموشی سپرده خواهد شد اما نمی دانست که در میان مردم جهان از جمله نسل جوان محوبیت بیشتری پیدا می کند. 

سید محمد میرضایی از شرکت کنندگان در این مراسم نیز گفت: سردار سلیمانی در خط ولایت گام بر می داشت و مانند حضرت زهرا(س) به دنبال حقیقت و مدام در مبارزه با کجروی ها و نهادینه کردن ارزشهای دینی و ارائه اسلام واقعی در جهان بود.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نائب ‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) به همراه 8 نفر دیگر، سوم ژانویه 2020 در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

کلیدواژه