دلو 28, 1399 15:24 Asia/Kabul

فرمانده نیروهای پلیس ولایت بلخ از کشف وضبط دهها قبضه سلاح مختلف النوع از افراد مسلح غیرمسئول خبرداد.

به گزارش خبرنگار رادیودری، معراج الدین سادات، فرمانده نیروهای پلیس ولایت بلخ که درجمع خبرنگاران صحبت می کرد، از دستآوردهای این نیروها طی ماهها اخیر یاد کرد و گفت: موظفین امنیتی در این ولایت موفق شده اند دهها قبضه سلاح مختلف النوع را از نزد افراد غیرمسوول و سارقان مسلح بدست بیاورند.

وی به خاطیان از قانون و افراد زورمند و سلاح بدستان غیرقانونی شدیدا هشدار داد که درصورت بروز هرگونه رفتاری ازسوی آنان که منافی مصالح جامعه باشد با آنان برخورد شدید خواهد شد.

فرمانده نیروهای پلیس درولایت بلخ به تمامی نیروهای امنیتی نیز سفارش کرد که درمواجه با افرادی که دربرابرقانون سرفرود نمی آورند به هیچ وجه با اغماض رفتار نکنند وقانون شکنان را بجای خود بنشانند.

سادات همچنان یاد آور گردید که دررابطه به سلاح های جمع آوری شده وجرایمی که طی 4 ماه اخیر درولایت بلخ بوقوع پیوسته است تاکنون تعداد 437 تن را دستگیر وبازداشت نموده اند.

فرمانده نیروهای پلیس درولایت بلخ دربخشی از سخنانش ضمن یاد آوری از برخی ناامنی های که درمسیرشاهراه بلخ _ جوزجان وجود داشته برتلاشهای نیروهای امنیتی درراستای تامین شدن امنیت این شاهراه تاکید ورزید.

جزئیات بیشتر در گزارش کاظم حیدری خبرنگار رادیودری:

 

کلیدواژه