بازداشت سه فرد مهم گروه داعش در ولایت ننگرهار+ صوت
(last modified 1400-02-22T05:11:57+00:00 )
ثور 22, 1400 09:41 Asia/Kabul

سه فرد مهم گروه داعش در ولایت ننگرهار بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار رادیودری، عطا الله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار می گوید، نیروهای ویژه ای اداره امنیت ملی این ولایت در عملیاتی در ولسوالی رودات ولایت ننگرهار دوتن از افراد داعش که مسولیت کشتارهای هدفمند از سوی گروه داعش را در ولایت ننگرهار برعهده داشتند با یکمقدار اسناد و مدارک بازداشت نموده است.

سخنگوی والی ننگرهار افزود: در عملیات مشابهه دیگر در مربوطات ناحیه نهم شهر جلال اباد، ولی رحمان مسول انتقال مجروحین و زندانیان گروه داعش را بازداشت نموده است.

سخنگوی والی ننگرهار افزود: فرد بازداشت شده چندی قبل در مربوطات ولسوالی چپرهار یک حمله گروهی را بر یک پوسته ای امنیتی سازماندهی نموده بود که در نتیجه ای هشت نیروی امنیتی کشته شده بودند.

به گفته ی موصوف افراد بازداشت شده گروه داعش به جرمهای شان اعتراف نموده و برای کسب معلومات بیشتر تحت توقیف و بازجویی قرار گرفته اند.

از سوی دیگر فرمانده پولیس ولایت ننگرهار از اتخاذ تدابیر ویژه ای امنیتی برای تامین امنیت بهتر در ایام عید  دراین ولایت خبر میدهد.

جنرال جمعه ګل همت  در یک نشست خبری گفت: به تمامی فرماندهان پولیس در ولسوالیهای ولایت ننگرهار وهمچنان مسولان حوزه های شهری پولیس در شهر جلال اباد هدایت جدی داده است تا در ایام عید با ایجاد پوسته ها و گزمه های اضافی امنیت بهتر باشنده گان ولایت ننگرهار را تامین نماید.

وۍ گفت: به پولیس همچنان  دستور برخورد خوب با مردم و رسیدگی به مشکلات انان نیز داده شده است.

فرمانده پولیس ولایت ننگرهار در حالی از ایجاد تدابیر ویژه ای امنیتی در ایام عید سعید فطر خبر میدهد که طالبان و حکومت افغانستان سه روز عید را اتش بس اعلام نموده است 

 گزارش آصف خبرنگار رادیودری:

کلیدواژه