میزان 18, 1400 19:44 Asia/Kabul
  • آیت الله شبیری زنجانی حمله تروریستی در افغانستان را محکوم کرد
    آیت الله شبیری زنجانی حمله تروریستی در افغانستان را محکوم کرد

مرجع تقلید شیعیان، در شهر قم ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شیعیان قندوز تاکید کرد : نتیجه سکوت امروز، آینده تلخ‌تر و سیاه‌تر برای مردم مظلوم افغانستان و کل منطقه و جهان اسلام است.

به گزارش رادیو دری، آیت الله " سید موسی  شبیری زنجانی "  مرجع تقلید شیعیان، در شهر قم  در پیامی عملیات تروریستی مسجد شیعیان قندوز افغانستان و شهادت جمع کثیری از نمازگزاران را محکوم کرد.
در این پیام آمده است،  بار دیگر مردم مظلوم و شریف افغانستان هدف توحش کورکورانه، غیر انسانی و ضد اسلامی گروهی جنایتکار قرار گرفتند و دهها نمازگزار بیگناه و بیدفاع قندوز به شهادت رسیدند.
آیت الله شبیری زنجانی  در این پیام تصریح کرد : مردم ستمدیده و رنج کشیده افغانستان سال هاست که قربانی باندبازی جنگ طلبانه و اختلافات فرقه ای و قبیله ای شده و رنگ آرامش و زندگی را به خود ندیده اند.
در پیام این مرجع تقلید آمده است، بر همه مسلمانان با هر مکتب و اندیشه ای، خصوصاً بر عالمان و دولتمردان مسلمان فرض است که رفتارهای وحشیانه این گروههای مدعی اسلام را محکوم کنند.
این مرجع تقلید در پیام خود آورده است، بر همه سازمانهای بین المللی و دولت ها نیز فرض است که تمام توان خود را برای جلوگیری از این ستمها و جنایت ها به کار بگیرند. 

کلیدواژه