تمرینات نظامی نیروهای طالبان در ولایت تخار
(last modified 1400-12-19T04:28:51+00:00 )
حوت 19, 1400 08:58 Asia/Kabul

نیروهای طالبان که در چند بخش، آموزش های فنی، حرفه ای و عقیدتی را فرا گرفته و فارغ شده بودند اکنون برای تمرینات و تطبیقات نظامی آماده می شوند.

به گزارش عبدالسمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، سمونیار حفیظ الله ناصری استاد مرکز تعلیمی درخصوص تطبیقات نظامی این سربازان میگوید که قرار است آنها برای تطبیقات نظامی با استفاده از اسلحه آر پی جی هفت، پیکا ام، ام شانزد و کلانشکوف به محل تطبیقات بروند.

آقای ناصری میگوید که تصمیم بر این است تا به گونه ای عملی تمرینات نظامی را اجرا نموده و نیروهای تازه وارد را تقویت نمایند.

نیروهای قطعه ریزرف تولی عملیاتی پلیس تخار پس از فرا گیری یک دور تعلیمات نظامی، مسلکی و عقیدتی اکنون تطبیقات نظامی وعملی را با استفاده از سلاح های سبک وسنگین انجام داده اند.

سخنگوی پلیس تخار میگوید که نیروهای پولیس این ولایت شبانه روز برای تامین امنیت و آرامش مردم تلاش می ورزند تا از هرگونه تهدیدات امنیتی وجرائم جنایی جلوگیری نمایند.

عبدالمبین صافی سخنگوی پلیس طالبان در تخار میگوید که منسوبین و مجاهدین امارت اسلامی در تخار آماده دفع هر نوع تهدید که متوجه مردم و جغرافیایی این ولایت باشد، هستند.

او میگوید به هیچ کسی ویا گروهی اجازه داده نخواهد شد تا امنیت و آرامش مردم را در این ولایت بر هم بزنند.

طالبان، پلیس خود را آموزش نظامی می‌دهد

 

رژه نیروهای نظامی طالبان در غرب افغانستان

کلیدواژه