حوت 20, 1400 11:30 Asia/Kabul
  • حسینی مزاری : افغان ها از حاکمیت کنونی افغانستان نگرانی ندارند
    حسینی مزاری : افغان ها از حاکمیت کنونی افغانستان نگرانی ندارند

رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان معتقد است که مردم افغانستان هم اکنون از حاکمیت گروه طالبان در این کشور نگرانی ندارند .

 به گزارش رادیو دری؛ حجت‌ الاسلام والمسلمین سید عیسی حسینی مزاری در مصاحبه شبکه بین المللی سحر جمهوری اسلامی ایران گفته است: پیش از این نگرانی ها از طالبان با توجه به رویکرد بیست سال قبل شان بود، اما هم اکنون رویکرد طالبان صد درصد نسبت به گذشته فرق کرده است.

وی افزود: عملکرد دولت طالبان دراین مدت حدود هفت ماه  ثابت کرد که این دولت  قصد خدمت به مردم و ساختن افغانستان را دارد و مردم با تمام وجود احساس می کنند که روند کار طالبان نسبت به گذشته به نفع مردم تغییر مثیبت کرده است.

رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان درباره تشکیل دولت فراگیر در افغانستان نیز گفت : برای ایجاد یک دولت فراگیر  با حضور عناصر و افراد مختلف و با دیدگاه های گوناگون اسلامی و ملی در افغانستان تلاش می شود و افراد بر اساس شایستگی و تخصص به کار گرفته می شوند.

حسینی مزاری همکاری با دولت موقت طالبان را به نفع تمام مردم افغانستان دانست و اضافه کرد: مردم این کشور از جنگ و درگیری خسته شده اند و به دنبال صلح ، ثبات و آرامش در کشورشان هستند .

دلاور: جامعه جهانی برای دولت فراگیر افغانستان 15 نفر پیشنهاد کرده است

حسینی مزاری:مردم افغانستان با اتحاد، آمریکایی ها را شکست دادند

 

کلیدواژه