حمل 22, 1401 16:55 Asia/Kabul
  • عملیات روانی دشمن ضد دو ملت ایران و افغانستان ناکام ماند
    عملیات روانی دشمن ضد دو ملت ایران و افغانستان ناکام ماند

پس از چندین روز عملیات روانی سنگین دشمنان روابط برادرانه دو ملت ایران و افغانستان در فضای مجازی، تلاش آنان برای کشیدن این عملیات روانی به فضای حقیقی ناکام ماند.

به گزارش رادیو دری، مخالفان دو ملت ایران و افغانستان که چندین روز است با پر کردن نوارهای ویدئویی تهدید آمیز، به اشتراک گذاشتن تصاویر دروغین و یا مربوط به گذشته و ادعای واقعی و جدید بودن آنها، و به راه انداختن کارزارهای اینترنتی تلاش کردند روابط برادرانه دو ملت ایران و افغانستان را خدشه دار کنند، تنها توانستند عده ای انگشت شمار را به عنوان اعتراض برابر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل گرد هم آورند.

عکس ها و نوارهای تصویری نشان می دهد شمار معترضان از تعداد عکاسان و خبرنگارانی که برای "پوشش خبری" این رویداد در برابر سفارت ایران در کابل گرد آمده اند کمتر است.

روز گذشته بهادر امینیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل در گفت وگو با شبکه طلوع نیوز افغانستان تاکید کرد ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی درباره بدرفتاری با مهاجران افغان کار مجاهدین خلق است که به گونه نظام مند به چنین اقداماتی دست می زنند.

امینیان برخی بدرفتاری ها با مهاجران غیرقانونی در ایران را رد نکرد اما گفت چنین رفتاری، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال مهاجران –حتی مهاجران غیرقانونی- نیست.

وی گفت اگر ایران میزبان بدی برای مهاجران افغانستانی می بود آنان بیش از چهار دهه در ایران زندگی نمی کردند.

بهادر امینیان: «مجاهدین خلق» عامل دسیسه چینی در روابط ایران و افغانستان است

کلیدواژه