ثور 07, 1401 11:36 Asia/Kabul
  • نقش صهیونیست ها در حملات تروریستی افغانستان
    نقش صهیونیست ها در حملات تروریستی افغانستان

رئیس انجمن نویسندگان ولایت بلخ ، می گوید: صهیونیست ها عامل شکل گیری گروه های تروریستی و حملات تروریستی در مساجد و مدارس افغانستان قرار دارند.

به گزارش رادیو دری، صالح محمد خلیق؛ رئیس انجمن نویسندگان و رئیس اسبق اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرگزاری آوا با یادآوری حملات اخیر در مساجد و مکان های مقدس افغانستان گفت: پیدایش گروه های تکفیری در این کشور با صهیونیست ها مرتبط است .

رئیس انجمن نویسندگان ولایت بلخ  با محکومیت حملات تروریستی اخیر گروه های تکفیری در مراکز آموزشی و مذهبی افغانستان در ولایات کابل، قندوز و بلخ ،افزود: این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می شود.

وی همچنین با گرامیداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بر همدلی مردم مسلمان افغانستان با سایر مسلمانان برای آزادی قدس و مسجدالاقصی تاکید کرد.

امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای زنده ماندن مساله اساسی فلسطین و اعلام همبستگی مسلمانان جهان با فلسطینی‌ها و بسیج نیروها برای نجات قدس‌شریف از اشغال صهیونیست‌ها، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

29 آوریل 2022 (9 ثور 1401) مصادف با 27 رمضان 1443 روز جهانی قدس است.

فراخوان همه آزادیخواهان دنیا برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

کلیدواژه