ثور 06, 1402 08:49 Asia/Kabul

محمد نبی عمری معاون وزیر داخله حکومت طالبان مدعی شد: داعش پدیده ساخته شده اشغالگران بوده که باپایان اشغال، قدرت وتوان آن نیز ساقط شده است.

به گزارش ذبیح الله قریشی خبرنگار رادیو دری،محمد نبی عمری امنیت را نعمت بزرگ خداوند وتامین  آن را از وظایف مهم حکومت عنوان کرد و امنیت فعلی را نتیجهٔ همکاری مردم با نیروهای امنیتی دانست.

عمری اضافه کرد: منابعی که گزارش های جعلی و خودساخته در مورد تمرکز گروه مخرب امنیت در افغانستان را منتشر می کنند، در واقع تحمل وضعیت حاکم و امنیت سرتاسر در کشور ما را ندارند و وضع موجود را به مصالح خویش نمی دانند

وی افزود: داعش یک پدیدهٔ ساخته شده بدست گروه اشغالگر است که با پایان اشغال، نیرو و توان آنها نیز مانند دیگر مزدوران اجیر شان در افغانستان ساقط شده و حالا تا اینکه در عمل وجود داشته باشد، بیشتر در تبلیغات رسانه ای ایشان منعکس می شود.

عمری گفت: ما به نیروهای امنیتی خود باور داریم که با گذشت زمان هر چه بیشتر در حفظ امنیت موفق خواهند بود و مردم از آنها حمایت خواهند کرد.

معاون وزیر داخله افزود: "امارت اسلامی" با هدف اجرای احکام شرعی اسلامی و تقویت امنیت در افغانستان به میدان آمده و برای رسیدن به این هدف  تمام توان خود را بکار می گیرد .

متقی: امنیت در افغانستان تامین شده است

 

کلیدواژه