حمل 29, 1403 15:34 Asia/Kabul

مدیر رادیو آوای هرات که به تازگی برنامه های رادیو دری از طریق آن به گوش مخاطبان می رسد، از واکنش های مثبت مخاطبان و استقبال مردم این ولایت از برنامه های رادیو دری خبر داده است.

به گزارش رادیو دری؛ امام الدین یوسف زاده افزود: سبک برنامه سازی در رادیو دری سبک جدیدی است و افکار و برنامه های نوینی را ارائه می کند که برای مخاطبان و فعالان رسانه‌ای جاذبه دارد .

وی اظهار کرد: از زمان پخش رادیو دری در هرات،  شهروندان به برنامه‌های آن علاقه بسیاری نشان داده و در این مدت پیام‌های فراوانی را درباره برنامه‌های این رادیو به ما انتقال داده و درباره آنها اعلام نظر و ابراز رضایت کرده اند.

مدیر رادیو آوای هرات با تاکید بر نیاز این ولایت به رسانه ای همچون رادیو دری، از علاقه مخاطبان به بخش‌های خبری این رسانه سخن گفت و اضافه کرد: با توجه به کمبود رسانه های خبری در ولایت هرات، پخش ساعت به ساعت خبر در رادیو دری توانسته است مخاطبان بسیاری را جذب کند و بسیاری از مردم در تاکسی ها و ریکشاها آن را می شنوند.

با تلاش ها و پیگیری های معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما و سایر مدیران این مجموعه، از روز چهارشنبه اول حمل 1403، امکان دریافت برنامه های رادیو دری در شهر هرات و یازده ولسوالی این ولایت به استثنای ولسوالی شیندند فراهم شده است.

علاقه مندان می توانند برنامه‌های رادیو دری را روی موج اف ام فرکانس 93/2 کیلوهرتز بشنوند.

برنامه های رادیو دری هر روز به مدت 13  ساعت از ساعت 7 صبح تا 8 شب به وقت افغانستان پخش می شود.

خبر خوش برای هراتی‌ها: رادیو دری را از موج اف ام بشنوید

کلیدواژه