جوزا 27, 1403 09:17 Asia/Kabul

روند نصب کمره‌های امنیتی به هدف کنترل وضعیت شهر فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان آغاز گردید.

به گزارش سمیع خاوری خبرنگار رادیو دری، مسئولان در فرماندهی پلیس بدخشان می‌گویند: برای تامین بهتر امنیت و بهبود وضعیت زندگی مردم، در شهر فیض‌آباد مرکز این ولایت روند نصب کمره‌های امنیتی/دوربین های امنیتی را آغاز کرده اند.

عزیز الله عمر فرمانده پلیس بدخشان می‌گوید: بخش‌های زیادی از شهر فیض‌آباد را مجهز به کمره‌های امنیتی کرده اند و بکارگیری آن به پلیس این ولایت در تامین امنیت کمک می کند.

در همین حال شماری از باشندگان بدخشان، این اقدام فرماندهی پلیس را در تامین بهتر امنیت گامی موثر خوانده، می‌گویند: با نصب کمره‌های امنیتی گراف جرایم جنایی در مرکز این ولایت کاهش خواهد یافت.

به گفته فرمانده پلیس بدخشان تاکنون بیش از ۵۰ کمره امنیتی در بخش‌هایی از شهر فیض‌آباد نصب گردیده و قرار است این روند تا نصب کمره‌های امنیتی در مرکز تمام ولسوالی‌ها ادامه داشته باشد.

طی دو سال و نیم گذشته که طالبان در افغانستان به حاکمیت رسیده اند، شماری زیادی از مقامات محلی آنان در فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان مورد هدف حملات سازمان‌دهی شده قرار گرفته و جان باخته اند.

اکنون پلیس بدخشان برای تدابیر بیشتر امنیتی و جلوگیری از تهدیدات احتمالی، مرکز این ولایت را با کمره‌های امنیتی مجهز کرده است.

تمام شهرهای افغانستان تحت پوشش دوربین های امنیتی قرار می‌گیرد

کلیدواژه