میزان 10, 1403 15:35 Asia/Kabul
  • کاظمی قمی: به زودی مقاومت، امنیت منطقه را مهندسی خواهد کرد
    کاظمی قمی: به زودی مقاومت، امنیت منطقه را مهندسی خواهد کرد

سفیر ایران در کابل گفت: امروز مقاومت در منطقه به یک مجموعه متشکل تبدیل شده است و  در آینده نزدیک، منطقه را به لحاظ امنیتی و سیاسی، مهندسی خواهد کرد.

به گزارش رادیو دری؛ حسن کاظمی قمی در یک گفتگوی تلویزیونی افزود: رژیم صهیونیستی شاید بتواند یک دستاورد تاکتیکی موقتی به دست آورد، اما در یک فرآیند کلان موفق نخواهد شد.

او تصریح کرد:جبهه مقاومت هنوز خود را به عنوان مفهوم کامل و جامع نشان نداده است، زیرا مقاومت بر اساس الگوی اسلامی عمل می کند و این درحالی است که رژیم صهیونیستی  بدون هیچ خط قرمزی مردم را هدف قرار می‌دهد.

سفیر ایران در افغانستان اضافه کرد: تصور رژیم صهیونیستی این است که ابتدا حماس را در غزه از بین می برد، سپس به سراغ لبنان و بعد از آن یمنی ها می رود، اما امروز مقاومت در منطقه تبدیل به یک مجموعه متشکل شده است.

کاظمی قمی تصریح کرد: حزب الله لبنان تاکنون تنها از 10 درصد توان خود استفاده  کرده و هنوز از بعضی امکاناتش رونمایی نکرده است.

او همچنین به نقش دفاع مقدس در شکل گیری جبهه مقاومت اشاره و اظهار کرد:  «مقاومتی که امروز در منطقه است، برگرفته از دفاع و مقاومت هشت ساله ملت ایران بود؛ آن جبهه کفر امروز در قالب جبهه استکبار و صهیونیسم از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند.»

رئیس جمهوری ایران: ایران با قدرت در مقابل ظلم و جنایت می‌ایستد

پاسخ فرمانده ارتش ایران درباره واکنش تهران به ترور شهید نصرالله: منتظر باشید

کلیدواژه