اهداء بیش از هزار جلد کتاب از سوی رایزنی فرهنگی ایران برای دانش‌آموزان افغانستانی
(last modified Tue, 22 Oct 2024 09:11:52 GMT )
عقرب 01, 1403 13:41 Asia/Kabul
  • اهداء بیش از هزار جلد کتاب از سوی رایزنی فرهنگی ایران برای دانش‌آموزان افغانستانی
    اهداء بیش از هزار جلد کتاب از سوی رایزنی فرهنگی ایران برای دانش‌آموزان افغانستانی

بیش از هزار جلد کتاب‌های آموزشی، تربیتی و داستان ویژه دانش‌آموزان از سوی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان عرضه شد.

به گزارش رادیو دری، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و با همکاری انتشارات عرفان و مدرسه خصوصی دادگر، نمایشگاه کتاب ویژه دانش آموزان افغان برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از هزار جلد کتاب‌های آموزشی، تربیتی و داستان ویژه دانش‌آموزان از سوی رایزنی فرهنگی ایران در دسترس بازدیدکنندگان و دانش آموزان مدارس مختلف شهر کابل قرار گرفت که با استقبال آنان همراه شد.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل با درک شرایط فعلی اقتصادی مردم افغانستان، در جریان برگزاری این نمایشگاه به بیش از 700 دانش آموز به صورت رایگان کتاب و مجله اهدا کرد.

بنابر نظر مسوولان فرهنگی و بازدیدکنندگان نمایشگاه، برگزاری این نمایشگاه موجب ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان خواهد شد.

در روز پایانی این نمایشگاه، حدود 600 جلد کتاب شامل کتاب‌های آموزشی درسی، کتاب‌های عمومی و آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی رایزنی فرهنگی ایران ، به مدارس، مراکز آموزشی و کتابخانه‌های افغانستان اهداء شد.

کلیدواژه