شرکت داکتر عبدالله در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی
(last modified 1395-10-22T12:33:19+00:00 )
جدی 22, 1395 17:03 Asia/Kabul

داکتر نصیر احمد نور، سفیر افغانستان در تهران با اشاره به شرکت داکتر عبدالله رئیس اجرایی دولت افغانستان در راس یک هیات عالی رتبه در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت" آیت الله هاشمی رفسنجانی به حمایت قوی از جهاد و همچنین مهاجرین افغانستان شهرت داشتند.

داکتر نصیر احمد نور، سفیر افغانستان در تهران گفت : مردم ایران و افغانستان در غم و شادی هم شریک هستند و داکتر عبدالله رئیس اجرایی دولت افغانستان در راس یک هیات عالی رتبه در مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردند.

سفیر افغانستان در تهران در مصاحبه با رادیو دری با تاکید بر عمیق بودن روابط ایران و افغانستان افزود" آیت الله هاشمی رفسنجانی به حمایت قوی از جهاد مردم ما و همچنین مهاجرین  شهرت داشتند.

داکتر نصیر احمد نور تصریح نمود "" آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از شخصیتهای مهم و موثر ایران ، در سطح منطقه و جهان به عنوان چهره ای شناخته شده بودند که همیشه به دنبال حل مشکلات بود و با گفتگو و منطق در همگرایی و همکاری منطقه ای، نقشی سازنده داشتند.

سفیر افغانستان در تهران اظهار داشت " ما فقدان ایشان را یک ضایعه بزرگ برای ایران ، همسایه ها و کل منطقه و جهان می دانیم و  مراتب تعزیت قلبی خود را خدمت مقام معظم رهبری ، دولت و ملت ایران و خدمت خانواده و دوستداران داغدیده این بزرگ مرد تاریخ ایران و منطقه اعلام می داریم.

 

کلیدواژه