عقرب 01, 1396 16:31 Asia/Kabul
  •  اعتراض علما و مردم شهر هرات در افغانستان به برنامه

در پی اعتراض دهها تن از علمای شهر هرات در افغانستان به برگزاری برنامه ای موسوم به "ستاره افغان"، مردم این شهر با برگزاری تجمع اعتراضی لغو فوری این برنامه را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری صنا افغانستان،"مطیع الله مولوی زاده" از برگزار کنندگان این تجمع روز دوشنبه با ابراز تاسف از برگزاری چنین برنامه هایی در هر نقطه از افغانستان تاکید کرد، اجرای چنین برنامه هایی ، ترویج فحشا و فساد و همچنین فرهنگ غلط غرب در این کشور که باید هر چه سریعتر لغو شود.

وی با بیان اینکه ریشه فساد و فحشا در افغانستان باید خشکانده شود،همچنین از اجازه برگزار نشدن چنین برنامه های از سوی علما و مردم مسلمان افغان خبر داد.

اعتراض روز دوشنبه مردم شهر هرات به برگزاری برنامه "ستاره افغان" درحالی است که پیشتر علمای افغان نسبت به برگزاری چنین برنامه هایی هشدار داده بودند.

معترضان در این تجمع با شعارهای "مرگ بر ستاره شیطان و حامیان این برنامه" خشم و انزجار خود را از دست اندرکاران این برنامه اعلام کردند.

گفته می شود ، برنامه "ستاره افغان" مسابقه ترانه خوانی و به اصطلاح کشف استعدادهای یابی جوانان دختر و پسرافغان است که ازسوی تلویزیون خصوصی طلوع افغانستان این برنامه پخش می شود.

 

کلیدواژه