اسد 24, 1397 17:18 Asia/Kabul
  • مسدود کردن دفتر کمیسیون انتخابات از سوی معترضان در ولایت ننگرهار

دفتر کمیسیون انتخابات در ولایت ننگرهار ازسوی معترضان مسدود شد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری،صد ها تن از باشندگان مناطق مختلف ولایت ننگرهار در حمایت از جاوید زمان نامزد انتخابات مجلس نمایندگان که نامش از لیست نهایی نامزدان احتمالی حذف شده است، در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات گردهم امده ودر حالیکه بر علیه فیصله اخیر کمیسیون سمع شکایات شعار میدادند واین فیصله را غیر عادلانه میخواند، دروازه دفتر را مسدود و در مقابل آن خیمه تحصن برپا کردند.

تظاهر کنندگان همچنین اعلام کردند تا زمانیکه خواسته های انان شنیده نشده و پاسخ مثبت نگیرند  به تظاهرات صلح امیزشان ادامه خواهد داد.

در این حال ذبیح الله وگری رییس کمیسون انتخابات در ولایت ننگرهار میگوید هر فیصله کمیسیون مستقل انتخابات مطابق به قوانین نافذه صورت میگیرد و لیست نهایی نامزدان مجلس نمایندگان نیز بر اساس قوانین اعلام شده و وی و همکارانش بر اساس دستور کمیسیون مستقل انتخابات عمل خواهد کرد.

از سوی دیکر تعدادی زیادی از باشندگان ولایت ننگرهار که بیشتر آنان جوانان بودند در حمایت از ضیا الحق امرخیل رییس دارالانشا پیشین کمیسیون انتخابات که اسمش از لیست نهایی نامزدان حذف شده است،گردهم امده  و خواهان تجدید نظر در فیصله اخیر کمیسیون انتخابات شدند.