سرلشکر موسوی: تحریم، تهدید و فتنه دشمنان، خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند
(last modified 1398-08-13T09:27:46+00:00 )
عقرب 13, 1398 13:57 Asia/Kabul
  • سرلشکر موسوی: تحریم، تهدید و فتنه دشمنان، خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند

فرمانده کل ارتش ایران با بیان اینکه تحریم، تهدید و فتنه دشمنان، خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند، تاکید کرد: ملّت ایران هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های دشمنان نخواهد شد.

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش ایران روز دوشنبه در سخنرانی روز 13 آبان مقابل لانه جاسوسی(سفارت) آمریکا در تهران گفت: مردم ایران در 13 آبان، به مستضعفان و مسلمانان جهان نشان دادند که می‌توانند در برابر غارتگران و چپاول‌گران و زورگویان، راه مقاومت و ایستادگی را برگزینند و پیروز شوند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه آمریکا طی چهل سال گذشته از هیچ جنایتی علیه ملت ایران دریغ نکرده است، افزود: سازماندهی گروههای تروریستی، حمایت از رژیم بعث عراق، حمله به نفتکش‌ها و سکوهای نفتی، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری، اعمال تحریم‌های ظالمانه، مسدود کردن دارایی‌ها، فقط بخشی از جنایت آمریکا علیه ملت ایران است.

فرمانده کل ارتش ایران با بیان اینکه دشمنان با استقلال، آرمان‌ها، ارزش‌ها و اعتقادات مردم ایران مشکل دارند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه های دشمنان، از موانع و دشواری‌ها و مشکلات با موفقیت عبور کرده است و به مسیر پیشرفت خود نیز ادامه می دهد.

سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه مسیر افول آمریکا با سردمداری ترامپ، با سرعت بیشتری به سقوط نزدیک می‌شود، اظهار کرد: جوانان نابودی سردمداران آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی ‏را خواهند دید.

مراسم راهپیمایی روز "مبارزه با استکبار جهانی" صبح دوشنبه در یکهزار شهر ایران اسلامی با حضور گسترده مردم، دانشجویان و مسوولان برگزار شد.

کلیدواژه