رد ادعای رسانه‌های غربی درباره گفت وگوی برجامی نمایندگان ایران و آمریکا
(last modified Fri, 20 Dec 2019 07:22:03 GMT )
قوس 29, 1398 11:52 Asia/Kabul
  • رد ادعای رسانه‌های غربی درباره گفت وگوی برجامی نمایندگان ایران و آمریکا

رایزن مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، ادعای رسانه‌های غربی درباره گفت وگوی برجامی نمایندگان ایران و آمریکا را رد کرد.

به گزارش ایرنا، «علیرضا میریوسفی» رایزن مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد شامگاه پنج شنبه درباره فیلم منتشر شده که نشان دهنده مراجعه «کلی نایت کرفت» نماینده آمریکا در سازمان ملل به «مجید تخت روانچی» نماینده ایران در این سازمان در پایان نشست شورای امنیت است، گفت: طبق روال معمول سازمان ملل که بعد از جلسات سفیران با یکدیگر صحبت می کنند، در پایان جلسه شورای امنیت سفیر آمریکا نزد سفیر ایران رفت.
میریوسفی افزود: سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد درباره کودک بیماری که در سخنرانی سفیر ایران مورد اشاره قرار گرفته بود، سوال کرد که نماینده جمهوری اسلامی ایران هم در چارچوب مطالب سخنرانی خود به آن پاسخ داد.
رایزن مطبوعاتی ایران در سازمان ملل تصریح کرد: در این گفت‌وگوی کوتاه هیچ موضوع دیگری مطرح نشده است.
«مجید تخت روانچی» نماینده ایران در سازمان ملل متحد شامگاه پنج شنبه در نشست شورای امنیت این سازمان با بیان اینکه تحریم های آمریکا ضد ایران سبب توقف صادرات برخی داروها به ایران و کابوس برخی بیماران شده است،گفت: «آوا» دختر دوساله ایرانی که از بیماری پروانه ای(بیماری پوستی خاص) رنج می بُرد، به دلیل تحریم های آمریکا ضد ایران و نبود دارو، جان باخت.
نماینده ایران در سازمان ملل متحد تصریح کرد: کودکان و بزرگسالان مبتلا به سرطان و بیماریهای خاص در ایران به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا در سکوت به مبارزه با مرگ می پردازند.

 

کلیدواژه