جدی 04, 1398 10:05 Asia/Kabul
  • ولایتی: حملات رژیم صهیونیستی به سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل تاکید کرد، رژیم اسرائیل دیر یا زود پاسخ حملات هوایی و جنایاتش در سوریه را دریافت خواهد کرد و ملت های سوریه و لبنان پاسخ این رژیم را خواهند داد.

به گزارش ایرنا، «علی اکبر ولایتی» در گفتگو با شبکه  تلویزیونی  روسیا الیوم افزود: رژیم صهیونیستی به زودی از جنایات خود در منطقه پشیمان خواهد شد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل ضمن حمایت تهران از ملت و دولت سوریه افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت دمشق قرار داشته و کمک های تاثیرگذار ایران سبب شده تا سوریه بتواند روی پای خود بایستد.

ولایتی در عین حال در پاسخ به پرسشی درباره اهمیت سفر اخیر«حسن  روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران به ژاپن گفت: روابط ایران و ژاپن روابطی تاریخی و قدیمی است که سابقه آن به ۹۰ سال پیش باز می گردد و دو کشور همواره روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خوبی داشته‌اند.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین، شایعات مربوط به روابط پشت پرده ایران و آمریکا را نیز رد کرد و خاطرنشان کرد، این‌ها واقعیت ندارد.

ولایتی هرگونه مذاکره با آمریکا پیش از لغو تحریم‌های این کشور ضد ایران را کاملا مردود دانست و گفت: تصمیم قاطع ایران عدم هرگونه دیداری بین مسئولان ایرانی و آمریکایی است.

کلیدواژه