جدی 13, 1398 13:49 Asia/Kabul
  • ستادکل نیروهای مسلح ایران: عاملان شهادت سپهبد سلیمانی منتظر انتقام سخت باشند

ستاد کل نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس تاکید کرد: بی‌شک دستور دهندگان و عاملان این جنایت باید منتظر انتقام سخت و پشیمان کننده باشند.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز جمعه در این بیانیه افزود: سپهبد سلیمانی در مقابله با گروه‌های تروریستی و تکفیری دست‌نشانده امریکای جنایتکار و دفاع از کیان اسلام، نقش مهم و بی‌بدیلی را بر عهده داشت.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی از جمله ملت عراق، به خوبی شاهد فداکاری‌های سپهبد سلیمانی درکنار ملت مجاهد عراق و حشدالشعبی در مقابله با تروریست‌های تکفیری بوده‌اند و بارها و بارها خون پاک جوانان ایران و عراق در دفاع از اسلام، بر زمین جاری شده است.

ستادکل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد: با این جنایت، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی زده خواهد شد.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز(جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

کلیدواژه