جدی 27, 1398 21:54 Asia/Kabul
  • بازتاب گسترده بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های جمهوری آذربایجان

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خطبه های نماز جمعه تهران بازتاب وسیعی در رسانه های جمهوری آذربایجان داشت.

به گزارش خبرگزاری دولتی "آذرتاج " با اشاره به بیانات روز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهادت سردار سپهبد "قاسم سلیمانی" توسط تروریستهای آمریکایی و پاسخ قاطع ایران در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق نوشت:  حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کردند، واشنگتن می گوید درکنار ملت ایران است اما دروغ می گوید زیرا کسی که در کنار ملت ایران باشد، آنرا تحریم نمی کند.

خبرگزاری "ترند" جمهوری آذربایجان هم با  اشاره به اقامه نماز جمعه تهران پس از 8 سال توسط مقام معظم رهبری با بیان اینکه "انگلیس، آلمان و فرانسه بازیچه آمریکا هستند"، به بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پرداخته و خاطر نشان کرد، این سه کشور اروپایی به منافع آمریکا خدمت می کنند.

روزنامه "ئینی مساوات"، پایگاههای خبری "اسلام آذری"، "اسلامین سسی"، "مائده آذ" و "سلام نیوز" نیز به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص  ضربه محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پایگاههای آمریکا درعراق اشاره کردند و نوشتند: میلیونها ایرانی یاد و خاطره سردار "قاسم سلیمانی" را گرامیداشتند و برای احترام به این شهید عزیز به خیابان ها آمدند.

اینها همچنین افزودند، حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حملات موشکی به پایگاه نظامی آمریکایی هیبت ابرقدرتی آمریکا را از بین بردند.

کلیدواژه