دلو 02, 1398 15:01 Asia/Kabul
  • روحانی: دشمنان از قدرت مردمی و فرهنگی ایران هراس دارند
    روحانی: دشمنان از قدرت مردمی و فرهنگی ایران هراس دارند

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان از قدرت مردمی و فرهنگی ایران هراس دارند گفت: مردم ایران شکست ناپذیر هستند.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی بالاتر از حضور، ایستادگی، فداکاری و اتحاد مردم وجود ندارد افزود: مردم ایران همواره با ایثار و فداکاری، در مسائل و حوادث مختلف در کنار هم بوده اند.
روحانی با بیان اینکه امروز قدرت ملی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گیرد ، تصریح کرد: قدرت ملی ترکیبی از قدرت فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی است و این چهار قدرت باید در تعامل با یکدیگر قرار بگیرند تا بتوان در مسیر درست حرکت کرد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با تاکید بر لزوم توجه به تقویت حوزه توریسم و گردشگری گفت: ایران می تواند با توجه به برخورداری از امنیت و آثار تاریخی، تنوع اقلیمی و زیبایی های طبیعی، بالاترین درآمد را از لحاظ توریسم داشته باشد.
روحانی به اهمیت انتخابات آتی ایران نیز اشاره کرد و گفت: کسانی که در کاخ سفید نشسته‌اند نمی‌توانند برای ملت ایران تصمیم بگیرند بلکه این مردم هستند که در کاخ ایمان مقاومت و روحیه بلندشان تصمیم گیری می‌کنند.
2 حوت 1398 انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی ایران در 208 حوزه انتخابیه سراسر کشور برای انتخاب 290 نماینده مجلس و نخستین میان دوره‌ای دور پنجم مجلس خبرگان رهبری در 5 حوزه انتخابیه تهران، فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی و قم برگزار خواهد شد.

 

کلیدواژه