حوت 01, 1398 09:41 Asia/Kabul
  • لاریجانی: حضور پرشور مردم در انتخابات، روش فشار حداکثری آمریکایی‌ها را تغییر خواهد داد

رییس مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه مردم باید با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب صحیح، کارآمدی نهاد مجلس را افزایش دهند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث می شود آمریکایی ها روش فشار حداکثری را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، «علی لاریجانی» عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا آمریکایی ها بر مولفه انتخابات تمرکز کرده اند، تاکید کرد: آنها متوجه شده اند اگر مردم در انتخابات حضور چشمگیر داشته باشند، در کارآمدی کشور موثر خواهد بود، در حالی که آنها می خواهند این کارآمدی را ضعیف کنند.

«لاریجانی» با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، تصریح کرد: آنها می خواهند از این موضوع برای افزایش فشار به مردم در بُعد تحریم استفاده ابزاری کنند.

«علی لاریجانی» با اشاره به این که مردم باید در انتخابات پیش رو عکس خواسته آمریکایی ها عمل کنند، افزود: انتخابات روز جمعه با توجه به هوشیاری ملی، انتخاباتی باعزت خواهد بود؛ همچنین دشمن را از مسیر خود منصرف می کند.

انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در 208 حوزه انتخابیه سراسر ایران برای انتخاب 290 نماینده مجلس روز جمعه (21 فوریه) از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.

کلیدواژه