آیت الله اراکی: استکبار از هیچ هجمه ای ضد اسلام فروگذار نکرده است
(last modified Sat, 08 Oct 2016 13:37:16 GMT )
میزان 17, 1395 18:07 Asia/Kabul
  • آیت الله اراکی: استکبار از هیچ هجمه ای ضد اسلام فروگذار نکرده است

 دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: استکبار با بسیج امکانات خود بویژه در جبهه رسانه ای از هیچ هجمه ای ضد اسلام و انقلاب اسلامی ایران فروگذار نکرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آیت الله «محسن اراکی » دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی روز شنبه در دیدار با«عبدالعلی علی عسگری»رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت وحدت امت اسلام و ضرورت مقابله با فتنه تفرقه افکنی دشمن افزود: پیکان جنگ رسانه ای دشمن، تفرقه افکنی و آتش افروزی میان مسلمانان جهان است.

علی عسکری هم با یادآوری برنامه آمریکا برای ایجاد اختلاف و فتنه بین مسلمانان و سپس درگیری های خونین برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان گفت: آمریکا در چارچوب همین سیاست داعش را ایجاد کرد تا شیعه و سنی را درگیر جنگی تمام عیار کند اما با ناکامی این گروهک منفور تروریستی،سیاست آمریکا برای تضیف جهان اسلام شکست خورد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران افشاگری اهداف پشت پرده شبکه های مروج شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی را از برنامه های صدا و سیما برشمرد و افزود:شبکه های ملی، استانی و برون مرزی باید با برنامه سازی عمیق و هوشمندانه به معرفی اسلام واقعی و تحکیم وحدت بین امت اسلام اهتمام ورزند.

 

کلیدواژه