حمل 18, 1399 06:23 Asia/Kabul
  • جمعی از سران و مقامات کشورها برای لاریجانی آرزوی بهبودی کردند

شماری از سران کشورها، رئیسان مجالس و رهبران نهضت‌های اسلامی در پیام‌های جداگانه ضمن ابراز تاسف از ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به بیماری ناشی از ویروس کرونا، برای وی دعا و آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ایران پنجشنبه گذشته از ابتلای «علی لاریجانی» رئیس قوه مقننه به بیماری کرونا خبر داد.

«برهم صالح» رئیس جمهوری عراق در پیامی با ابراز تأسف از ابتلای لاریجانی به بیماری کرونا، صحت و بهبودی وی و موفقیت ملت ایران را از خداوند خواستار شد.

«محمد صادق سنجرانی» رئیس سنای پاکستان نیز در پیامی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد: مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش روز افزون آن به همکاری و هماهنگی همه اعضای جامعه جهانی بستگی دارد.

سنجرانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌‌های جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در ایران، سلامتی و بهبودی لاریجانی را خداوند درخواست کرد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در پیام خود برای رئیس مجلس شورای اسلامی ایران آرزوی بهبودی کرد و خطاب به لاریجانی اظهار کرد: "امروز مجاهدان جبهه مقاومت در منطقه و مبارزان فلسطینی، بهبودی شما را از خداوند متعال طلب می‌کنند".

«گابریلا کوئباس بارون» Gabriela Cuevas Barron رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU)، «حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه،  «سید عمار حکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق، «صلاح زواوی» سفیر فلسطین در تهران، «احمد آل محمود» رئیس مجلس قطر، «شیخ خالد بن هلال المعولی» رئیس مجلس عمان، «ایاز صادق» رئیس سابق مجلس ملی پاکستان و جمعی دیگر از سران کشورها، رئیسان مجالس و رهبران نهضت های اسلامی در پیام‌هایی جداگانه، روند مداوای رئیس مجلس شورای اسلامی ایران را جویا شده و  بهبودی و سلامتی عاجل وی را از خداوند متعال خواستار شدند.

کلیدواژه