رهبر انقلاب: کار بزرگ معلمان شکوفاسازی استعدادها در مسیر ارزش‌های انقلابی است
(last modified Fri, 01 May 2020 13:24:41 GMT )
ثور 12, 1399 17:54 Asia/Kabul
  • رهبر انقلاب: کار بزرگ معلمان شکوفاسازی استعدادها در مسیر ارزش‌های انقلابی است

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی روز معلم را به همه معلمان در مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه در پیامی با بیان اینکه نظام اسلامی با هدف شکل‌گیری یک جامعه‌ی دینی عادلانه و آرمان‌خواه پدید آمد، تصریح کردند: کودک و نوجوان و جوان در کشور اسلامی می‌آموزد که استعداد و توان بالقوه‌ی خود را برای ارزش‌های متعالی ملی یعنی ارزش‌های اسلامی و انقلابی شکوفا کند و به‌کار گیرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: این آموزش حیاتی و سازوکار تحقق آن، همان کار بزرگ و جهاد مبارکی است که معلمان عهده‌دار آن شده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این پیام خاطرنشان کردند: اسلام ما را به علم نافع فرا می‌خواند، علم نافع از سویی جوان ایرانی را به ابزارهای لازم برای پیشرفت و اعتلای کشور و ملتش مجهز می‌سازد و از سویی به او هویت می‌بخشد و او را از وزانت و اعتبار روحی و معنوی و اعتماد به نفس برخوردار می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با بیان اینکه نسل جوان ما بحمدالله الگوهای درخشان و برجسته‌‌یی را هم می‌شناسد که در دنیای مادی امروز نظایر آن‌ها را کمتر می‌توان یافت، یادآور شدند: درود خدا بر شهیدان و سپاس ما به معلمان و خوشامد ما نثار نسل جوان خوش عاقبت ملت ایران باد.

کلیدواژه