روحانی: آمریکا، نمی تواند ملت مقاوم ایران را به زانو در بیاورد
(last modified 1399-03-01T10:23:46+00:00 )
جوزا 01, 1399 14:53 Asia/Kabul
  •  روحانی:  آمریکا، نمی تواند ملت مقاوم ایران را به زانو در بیاورد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت، فشارهای شدید و بی سابقه آمریکا، نمی تواند ملت مقاوم ایران را به زانو در بیاورد. 

به گزارش ایرنا، «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه در مراسم بهره برداری از طرح‌های ملی استان سیستان و بلوچستان و آغاز عملیات نصب سکو و توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود، هم ویروس آمریکایی و هم ویروس کرونا هردو ویروس بی تاثیر نیستند، اما این ویروس ها نمی توانند ملت ایران را در راه توسعه و پیشرفت متوقف کنند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد، ملت ایران سرافراز است و سرافرازتر خواهد بود و از مشکلات کنونی عبور خواهد کرد و  دیگران را هم یاری و کمک می کند و همیشه یار و یاور مظلومان از جمله ملت مظلوم فلسطین است. 
سه طرح بزرگ آبی، روز پنجشنبه با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و تعدادی از مسوولان سیستان و بلوچستان،جنوب شرق ایران، به صورت ویدئو کنفرانس در ارتباط زنده با رئیس جمهوری و وزیر نیرو در شمال این استان افتتاح شد.
همچنین نصب نخستین جکت سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی،جنوب ایران، با هدف حفاری ۱۲ حلقه چاه تولیدی در موقعیت نخستین عرشه گازی این طرح در مرز ایران و قطر در آب‌های خلیج فارس با دستور رئیس جمهوری اسلامی ایران،آغاز شد.

کلیدواژه