جوزا 03, 1399 16:01 Asia/Kabul
  • عصبانیت بریتانیا از بیانات رهبر انقلاب در دفاع از فلسطین
    عصبانیت بریتانیا از بیانات رهبر انقلاب در دفاع از فلسطین

بیانات راهبردی و امیدبخش حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از فلسطین و افشای توطئه های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم، عصبانیت مقامات بریتانیا را برانگیخته است.

به گزارش ایرنا، «دومینیک راب» وزیر امور خارجه بریتانیا روز شنبه در صفحه توئیتر خود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی  در روز جهانی قدس واکنش نشان داد.

راب بدون اشاره به حمایت های مستقیم و غیرمستقیم لندن از جنایات فراوان رژیم صهیونیستی، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضد یهودی قلمداد کرد و نوشت: این سخنان قابل توجیه نیست. 

راب بی آنکه از ده ها سال تضییع حقوق انسانی فلسطینی ها سخن بگوید، ادعا کرد: حق اسرائیل برای صلح و امنیت، انکار نشدنی است و انکار آن تمام مردم منطقه را جریحه‌دار می‌ کند. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز جمعه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس، با اشاره به گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت به نفع مبارزان، هفت توصیه مهم را در خصوص ادامه جهاد بزرگ و مقدس کنونی بیان کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت تداوم مبارزه و گسترش عرصه جهاد در همه سرزمین‌های فلسطینی، خاطرنشان کردند: بی‌گمان ویروس صهیونیسم دیری نخواهد پایید و با همت و ایمان و غیرت جوانان، از این منطقه ریشه‌کن و ازاله خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: عامل و مجرم اصلی فاجعه غصب کشور فلسطین و تشکیل غده سرطانی صهیونیستی، دولت‌های غربی و سیاست‌های شیطانی آن‌ها بود.

 

کلیدواژه