سرلشکر سلامی: دفاع ایران راهبردی و تاکتیک آن تهاجمی است
(last modified 1399-03-08T07:26:31+00:00 )
جوزا 08, 1399 11:56 Asia/Kabul
  • سرلشکر سلامی: دفاع ایران راهبردی و تاکتیک آن تهاجمی است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه، ایران در برابر هیچ دشمنی کرنش نمی‌کند، گفت: دفاع ایران راهبردی و تاکتیک آن تهاجمی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه در مراسم تحویل  100 فروند شناور به نیروی دریایی سپاه در بندرعباس افزود: امروز شاهد شکوه جدید در تولید و تولد قدرت دفاعی هستیم که نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی و نظام و نیروی قدرتمند دفاعی ایران است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد، تمامی این دستاوردهای ارزشمند در فضای تحریم و با تکیه به توان متخصصان ایرانی به دست آمده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ایران می‌خواهد قلمرو قدرت دفاعی خود را تا دوردست امتداد دهد، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه امروز مأموریت دارد تا دامنه قدرت تأثیر دفاع دریایی انقلاب و نظام را تا جایی امتداد دهد که به دفاع اطمینان‌بخش از استقلال و تمامیت ارضی و حفظ منافع دریایی و تعقیب و انهدام دشمن در دور دست رسید.

سرلشکر سلامی، آمریکا را کشوری با سازه های گسترده از قدرت مادی اما فاقد حکمتی درست برای به کار گیری توصیف و اظهار کرد: آمریکا باوجود به کارگیری تمام توان خود، شکست های بیشتری را متحمل می‌شود.

 100 فروند شناورهای تندروی هجومی رزمی ساخت ایران صبح امروز (پنج شنبه) در بندرعباس(جنوب ایران) به نیروی دریایی سپاه پاسداران تحویل داده شد. 

کلیدواژه